irreterande!
Jag beställde en jättesöt klänning från Nelly.se för 2 veckor sedan. Men den har inte kommit ännu. Därför mailade jag dom idag för att fråga vart den är (leveranstid var 4-6 arbetsdagar). Och svaret jag får tillbaka var såhär:
"Hej,
Din order är dessvärre annullerad pga att vi haft ett felaktigt lagersaldo på den produkten. Vi ber om ursäkt för detta!
Återbetalning gjordes tillbaka till betalkortet 09-05-22.
Återkom gärna till oss om du har fler frågor eller funderingar!
Vi önskar dig en bra dag "
Din order är dessvärre annullerad pga att vi haft ett felaktigt lagersaldo på den produkten. Vi ber om ursäkt för detta!
Återbetalning gjordes tillbaka till betalkortet 09-05-22.
Återkom gärna till oss om du har fler frågor eller funderingar!
Vi önskar dig en bra dag "
Så den fanns alltså inte när jag beställde den även fast det stod att den gjorde det! Dålig stil säger jag bara!
Jah hade ju tänk haft på mig den förrförra helgen, förra helgen i Paris och nu på fredag på en 18-årsfest där man skulle ha lite "finare" kläder på sig. Så nu har jag panik över vad jag ska ha.. ;(
Jah hade ju tänk haft på mig den förrförra helgen, förra helgen i Paris och nu på fredag på en 18-årsfest där man skulle ha lite "finare" kläder på sig. Så nu har jag panik över vad jag ska ha.. ;(
Kommentarer
Trackback